Operations Manager (NL/FR/EN)

Èrtzen. Zo spreek je onze naam uit. Als globale topspeler in betrouwbare, goed presterende en energiezuinige blowers en schroefcompressoren, vind je ons overal ter wereld terug. Onze toepassingsgebieden gaan van waterzuivering tot pneumatisch transport en procesindustrie.

We staan altijd en overal klaar voor onze klanten en voor elkaar. Wij beschouwen onszelf als een hecht team waarop je kunt vertrouwen, als klant en als collega. We gaan tot het uiterste voor elkaar en halen met plezier het beste uit onszelf. Word onderdeel van ons team en werk samen met ons aan projecten die net zo grensverleggend zijn als een missie naar de maan. Bij ons ben jij de astronaut of beter ‘Aerzenaut’ van je eigen carrière!

 

Je functie:

  • Als Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het operationele gedeelte van onze after-sales en montage afdeling.
  • Je stuurt een afdeling aan die instaat voor in-house reparaties, on-site serviceactiviteiten en assemblage van nieuwe machines.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor het atelier, dit zowel naar orde, netheid, organisatie en onderhoud.
  • Om al het werk vlotjes volgens afspraak klaar te krijgen heb je een team van een 14-tal techniekers en 2 service-coördinatoren ter beschikking.
  • Je draagt bij tot een veilige en gezonde werkomgeving en zorgt mee voor het VGA-beleid.
  • Je beheert het budget van je afdeling.
  • Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte werking van de afdeling.
  • Je rapporteert aan de After-Sales Manager.

 

Je profiel:

  • Je bent een klantgerichte problem solver.
  • Je bent analytisch, inventief en commercieel ingesteld.
  • Hands-on, je steekt graag de handen uit de mouwen.
  • Je drukt je vlot uit in beide landstalen NL & FR.

 

Wij bieden:

  • Een boeiende en veelzijdige functie bij een Duitse topconstructeur. Brede verantwoordelijkheden en ruimte tot initiatief.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met verloning volgens PC 200 naargelang ervaring en anciënniteit.
  • Een waaier aan extralegale voordelen zoals een firmawagen, maaltijdcheques, fietsleasing, laptop, GSM, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een CAO 90 bonus.
  • 12 ADV-dagen en 2 extra verlofdagen.
  • Relevante opleidingen en begeleiding in jouw weg naar expertise en succes.
  • Bij Aerzen kom je terecht in een zeer dynamisch en collegiaal team dat zo nu en dan de nodige ontspanning inlast. Denk aan een kerstdinertje, teambuildings of infomeetings waarbij het nuttige aan het aangename gekoppeld wordt.

 

Word jij onze volgende Aerzenaut?
Stuur zo snel mogelijk jouw CV naar sollicitatie-be@aerzen.com.
Voor meer informatie kan je ook telefoneren tijdens de kantooruren op 02 757.22.78 (Je vraagt naar Gerald.)

GERELATEERDE POSTS

Administratief medewerker After Sales (NL/FR/EN)

Administratief medewerker After Sales (NL/FR/EN)

Èrtzen. Zo spreek je onze naam uit. Als globale topspeler in betrouwbare, goed presterende en energiezuinige blowers en schroefcompressoren, vind je ons overal ter wereld terug. Onze toepassingsgebieden gaan van waterzuivering tot pneumatisch transport en...

Milieucoördinator

Milieucoördinator

Bent u milieucoördinator en wilt u deelnemen aan boeiende thema's en bedrijfsbezoeken, terwijl u voldoet aan de 𝘃𝗲𝗿𝗽𝗹𝗶𝗰𝗵𝘁𝗲 𝗯𝗶𝗷𝘀𝗰𝗵𝗼𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘃𝗮𝗻 𝟯𝟬 𝘂𝗿𝗲𝗻?Club Milieu, ontstaan door een samenwerking met Wiels,  biedt milieucoördinatoren van diverse bedrijven en organisaties...

Wij zoeken collega’s

Wij zoeken collega’s

Project Engineer WaterIngenieur | Melle (Gent), BelgiëSeureca Industrial Water Services, een dochteronderneming van de Veolia Groep, is een consulting- en engineeringbureau actief op het gebied van industrieel watermanagement, waterzuivering en afvalwaterhergebruik....