“Èrtzen”, zo spreek je onze naam uit.
Een dynamisch familiebedrijf dat er in 1864 mee begon en intussen is uitgegroeid tot een wereldwijde topspeler in de rotating equipment industrie, meer bepaald binnen het segment van blowers en schroefcompressoren. Je vindt ons hoofdzakelijk terug in applicaties zoals waterzuivering, pneumatisch transport en procesindustrie.
Als Belgische dochteronderneming dragen we niet enkel de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. We denken zeker ook aan het goed van onze medewerkers én het milieu.
Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met kennis van payrollverwerking en een brede interesse in de wereld van HR.
Houd je ervan om het beste uit de mensen te halen? Dan is deze job iets voor jou!
Functie:
- Jouw hoofdtaak is om het reilen en zeilen van de finance & admin afdeling in goede banen te leiden.
- Je staat in voor allerlei financiële rapportages: maandafsluitingen, forecasts, budgetten, cashflow overviews …
- Je begeleidt het hele auditproces en zorgt er samen met de externe accountant/fiscalist voor dat alle statutaire werkzaamheden tijdig en correct ingediend worden.
- Je bent de steun en toeverlaat van jouw team, bestaande uit 4 collega’s. Je bent hun klankbord, zoekt mee naar oplossingen en ondersteunt hen waar nodig.
- Je neemt bestaande processen onder de loep en doet voorstellen om ze te verbeteren.
- Als lid van het managementteam zet je je schouders mee onder projecten die in de pipeline zitten.
- Daarnaast kom je misschien zelf wel met ideeën naar voor om ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Profiel:
- Je hebt een bachelor of master in een financiële/economische richting (bij voorkeur accountancy).
- Je kan terugblikken op minstens 5 jaar relevante ervaring.
- Gewerkt hebben in een KMO omgeving binnen een internationale groep is een plus.
- Je bent analytisch, business en resultaat gericht en weet van aanpakken. Een job die zoveel meer is dan enkel cijfers schrikt jou niet af.
- Je drukt je vlot uit in beide landstalen NL & FR.
- Je bent een teamplayer met een positieve ingesteldheid en een gezonde kritische geest.
- Je hebt een echte hands-on mentaliteit en aarzelt niet om frisse ideeën aan te brengen.
Voor wat, hoort wat! Wij bieden:
- Een zeer dynamische werkomgeving met een collegiaal team dat zo nu en dan de nodige ontspanning inlast. Denk aan een kerstdrink, nieuwjaarsetentje, teambuilding of infomeetings waarbij het nuttige aan het aangename gekoppeld wordt.
- Een vast contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk salarispakket met een waaier aan extra legale voordelen waaronder een bedrijfswagen met tank/laadkaart, GSM, laptop, maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ADV dagen en 2 extra legale verlofdagen …
- Relevante opleidingen en begeleiding in jouw weg naar expertise en succes.
- Opportuniteiten om niet alleen jezelf, maar ook je collega’s en het bedrijf te doen groeien.
Geboeid door deze functie? Stuur zo snel mogelijk uw cv met motivatie naar
greet.vanbroeck@aerzen.com. Voor meer informatie kan je telefoneren tijdens de kantooruren op 02 757 22 78.
Je vraagt naar Greet van Broeck of Wouter Vanlommel.