“Èrtzen”, zo spreek je onze naam uit.
Een dynamisch familiebedrijf dat er in 1864 mee begon en intussen is uitgegroeid tot een wereldwijde topspeler in de rotating equipment industrie, meer bepaald binnen het segment van blowers en schroefcompressoren. Je vindt ons hoofdzakelijk terug in applicaties zoals waterzuivering, pneumatisch transport en procesindustrie.
Als Belgische dochteronderneming dragen we niet enkel de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. We denken zeker ook aan het goed van onze medewerkers én het milieu.
Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met kennis van payrollverwerking en een brede interesse in de wereld van HR.
Houd je ervan om het beste uit de mensen te halen? Dan is deze job iets voor jou!
Functie:
- Als HR & payroll officer ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de kwalitatieve en stipte loonverwerking en administratie (PC 200 & PC 149.04).
- Je bent het aanspreekpunt voor je collega’s m. b.t HR-gerelateerde vragen en geeft hen gepast advies.
- Je verzorgt onze HR-administratie, stelt contracten op voor nieuwe medewerkers, volgt diverse aanvragen op en organiseert de on- en offboarding …
- Je faciliteert het rekruteringsproces.
- Je zorgt dat de interne procedures conform zijn met de bepalingen van onze sector
- Je bent de sleutelfiguur voor een aantal verbeterprojecten die in de pijplijn zitten
(opleidingstrajecten, evaluatieproces …). - Als admin officer sta je in voor de ondersteuning van het team in allerlei administratieve taken m.b.t onder andere facilities, verzekeringen, aankoop office materiaal …
Profiel:
- Je hebt een bachelor werk- en denkniveau en minstens 3 jaar ervaring in payroll verwerking en HR administratie (bedienden en arbeiders).
- Je hebt een brede interesse in verschillende HR topics (recrutering, competentiematrix, opleidingstrajecten, employer branding …) Ervaring in deze topics is een plus, geen must.
- Gezien je adviserende rol, vind je het belangrijk om op de hoogte te zijn van de sociaaljuridische actualiteit. Je leert graag bij via opleidingen, seminaries of andere informatiekanalen.
- Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en weet discreet om te gaan met informatie
- Je drukt je vlot uit in beide landstalen NL & FR.
- Je bent een teamplayer met een positieve ingesteldheid en een gezond kritische geest.
- Je hebt een echte hands-on mentaliteit en aarzelt niet om frisse ideeën aan te brengen.
Voor wat, hoort wat! Wij bieden:
- Een zeer dynamische werkomgeving met een collegiaal team dat zo nu en dan de nodige ontspanning inlast. Denk aan een kerstdrink, nieuwjaars-etentje, teambuilding of infomeetings waarbij het nuttige aan het aangename gekoppeld wordt.
- Een vast contract van onbepaalde duur (4/5de mogelijk) en een aantrekkelijk salarispakket met een waaier aan extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ADV dagen en 2 extra legale verlofdagen …
- Relevante opleidingen en begeleiding in jouw weg naar expertise en succes.
- Opportuniteiten om niet alleen jezelf, maar ook je collega’s en het bedrijf te doen groeien.
Geboeid door deze functie? Stuur zo snel mogelijk uw cv met motivatie naar
greet.vanbroeck@aerzen.com. Voor meer informatie kan je telefoneren tijdens de kantooruren op 02 757 22 78.
Je vraagt naar Greet van Broeck of Wouter Vanlommel.